torsdag 4 april 2013

Finaste blombuketten!!

Nu har blommorna anlänt! Och det var till MIG, inte till någon annan! Den största, vackraste buketten med otroligt vackra och väldoftande liljor! Åh, jag blev så otroligt lycklig när jag fick den! Givetvis började jag fulgråta direkt när jag började öppna och såg att det var liljor! Min första tanke var att "det här kommer från en person som känner mig väldigt väl", för jag älskar verkligen liljor! Och mycket riktigt, buketten kom från min underbara systeryster, Maria!

När jag storbölat i säkert en kvart ringde jag upp och tackade min fantastiska syster. Jag tror jag skrämde upp henne där för ett ögonblick då jag inte brukar ringa henne när hon är på jobbet, hon trodde att bebis var på G. :)

Nu sitter jag i soffan och bara njuter av blommorna. De har fått en central plats i vardagsrummet och jag tittar på dem ofta och bara njuter! Och gråter en till skvätt då och då.... Tänk vad blommor kan göra en glad! Nu är jag lite extra pepp också, det behövde jag!

Älskar dig, ziz!! ♥ ♥ ♥

 
 
 
 
 
 
 

7 kommentarer:

  1. Åh vilka fina blommor!

    SvaraRadera
  2. Åh, jag kunde kommentera nu!!! Nu jäklar ska det kommenteras hej vilt ;) kram Linda junior

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi, vad roligt att det funkar nu! Ser fram emot många kommentarer från dig (känn ingen press nu ;)). Kram Linda Senior

      Radera
  3. Jag har världens finaste och bästa systrar! All kärlek till er. <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. JAG har världens finaste och bästa systrar! Älskar er båda innerligt!! ♥♥♥

      Radera
  4. Fina syrran! Du är värd alla blommorna i världen! <3 tänker på er massvis! Och jag trodde helt riktigt att lilltufsan var på g när du ringde vid lunch, he he...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är så fin, kära syster! Tänker på dig massvis också! Snart är det dags och du vet att du kommer att få ett samtal så fort det verkar vara på G... Be ready! ;)

      Radera